• Moterų klubo kelionė į Druskininkus (2012 07 21)

Vasara jau įpusėjo. Lankose nenutyla žiogų maršai, paskutiniais gėlynais puošiasi darželiai. Javai prieš pjūtį lenkia galveles saulės palaiminimui. Alsuoja atostogos.

Igliaukos moterų klubas už pagalbą Marijampolės miesto dienų šventėje gavęs iš seniūno pažadą padėti nuvykti į Druskininkus, gražią liepos dieną išsiruošė į kelionę. Transporto priemonę parūpino Igliaukos seniūnas, sumuštinių įsidėjome pačios, giedrą orą dovanojo gamta, o puikią nuotaiką žadėjo linksma draugija.

Aptarę, kur norime nuvykti ir ką pamatyti, riedėjome vingiuotais Dzūkijos kelialiais Druskininkų link.

Pirmiausia sustojome apžiūrėti Liškiavos ansamblio: bažnyčios, vienuolyno, senosios varpinės, nusileidome į bažnyčios požemius, kur įrengtas nedidelis muziejus, apėjome šventorių, nuo kurio atsiveria nuostabus vaizdas į Liškiavos apylinkes. Šalia yra Liškiavos kapinės , kuriose palaidoti partizanai bei užkopėme ant Liškiavos piliakalnio.

Aplankėme A. Česnulio drožinių ekspoziciją bei Druskininkų miškų urėdijos mokymo ir informacijos centrą- muziejų ,, Girios aidas“. Paskutinė sustojimo vieta buvo Druskininkai. Pasidžiaugėme bažnyčios didingumu, apėjome Druskonio ežero pakrante, pasiklausėme iš laivelio sklindančiois kamerinės muzikos, pasivaikščiojome dr. Bronislovo Lubio vardo alėja bei Nemuno pakrante, aplankėme Ratnyčėlę. Vakarop susirinkome pasigrožėti Druskininkų fontanu- šviesos, muzikos ir vandens šou.

Kelionė neprailgo. Slepiantis paskutinėms vakaro žaroms su daina važiavome namo.